הטכנולוגיה עובדת לטובת מקדמי האתרים והולכת ומשתפרת כל הזמן. יש היום מספר כלים שימושיים שהופכים את החיים הרבה יותר קלים עבור המקדמים וגם מאפשרים להם חסכון בזמן ובמשאבים וגם לקדם את האתר שלהם ביעילות גבוהה הרבה יותר.
קידום אתרים עדיין מבוסס על תוכן מקורי ואיכותי בדפים המקודמים ויצירה של רשת קישורים איכותית שמפנה אליהם במילות מפתח רלוונטיות. השילוב הזה הוא הבסיס של עבודת כל מקדם אתרים.
ההבדל בהצלחה של קידום אתרים הוא ברמת הביצוע ולאורך זמן. על מנת שהביצוע יהיה איכותי באופן שוטף ולאורך זמן רב יש היום כמה כלים שימושיים לקידום אתרים בגוגל שכל מקדם אתרים מקצועי עושה בהם שימוש.
יש כמה מותגים שונים בענף וכל אחד בוחר את אלו המתאימים עבורו בדרך הטובה ביותר, אך החשוב הוא לעשות בהם שימוש כי ללא כלים טכנולוגיים מתקדמים שכאלו, אתם משאירים את הבמה למתחרים שלכם.
6 כלים שימושיים לקידום אתרים בגוגל
6 כלים שהם חובה לכל מקדם אתרים:
- מחקר מילות מפתח – כלי זה מאפשר לכם להכין רשימה של מילות מפתח לקידום. ניתן לבחור כמה מילים והכלי יפלוט רשימה ארוכה שמבוססת על קומבינציות שונות של אותן המילים. מבין אלו תוכלו לראות את מה הגולשים הכי מחפשים ולהחליט מה תקדמו יותר, מה פחות ומה בכלל לא.
- בדיקת מיקומים בגוגל – כל תהליך קידום מתחיל בבדיקת מיקומים של מילות המפתח שבחרתם לקדם. חשוב לדעת איפה מתחילים ולראות את ההתקדמות לאורך ציר הזמן שלכם. אם רואים שיש מילת מפתח שאיננה מתקדמת או אפילו נסוגה לאחור, יודעים שיש להשקיע בה יותר או לשנות אסטרטגיה של קידום עבורה וכן הלאה.
- מחקר מתחרים – אחד הכלים החשובים ביותר הוא זה שמאפשר לכם לדעת מה המיקומים של המתחרים במילות המפתח שלכם, איזה דף מקודם אצלם (התוכן שלו…) ואפילו מאיפה הם מקבלים את הקישורים המוצלחים יותר. יש מקרים בהם תוכלו לעשות שימוש באותם מקורות לקישורים שלכם ולסגור את הפער מולם.
- קניית קישורים – בנייה של רשת קישורים גדולה ומוצלחת היא תהליך מורכב מאוד והשקעה לא מעטה של זמן ומשאבים. יש היום כמה מערכות של קניית קישורים באתרים איכותיים שמאפשרים לכם במהירות להיות עם קישור פעיל באוויר וממגוון אתרים שונים בתחום שרלוונטי עבורכם. מומלץ ביותר וחובה לכל מקדם מקצועי.
- מעקב אחרי קישורים – כאשר יש לכם עשרות קישורים או מעבר לכך, כדאי מאוד שתוכלו לעקוב אחריהם מדי יום ולדעת אם יש קישור שהוסר או שונה. במקרה כזה כדאי לטפל בדבר במהרה ולא להפסיד קישור ללא סיבה מוצדקת.
- כלי AI – הדובדבן שבקצפת ומחולל השינוי הגדול ביותר בקידום אתרים רק בתחילת הדרך אבל ההשפעה שלו רבה על הענף כולו. תוכן הוא עדיין המלך ולכן צריכים לייצר תוכן איכותי ורלוונטי עם מילות המפתח שלכם כל הזמן. היום יש כלי AI לכתיבת תוכן ואפילו כלי AI ליצירת תמונות על בסיס אותו התוכן ולא צריכים להשקיע בכך זמן או משאבים רבים כמו בעבר. GAME CHANGER של ממש בענף זה.
הכלים הללו הם הרבה יותר מהמלצה עבור כל מקדם אתרים ובעיקר כדאי מאוד להקדים וללמוד לעשות שימוש יעיל בכלים של AI כדי לא להישאר מאחור בענף התחרותי הזה.
המאמר נכתב בשיתוף עם SEO Toolbar אשר סוקר כלים מומלצים לקידום אתרים שיעזרו לך להשיג את המתחרים.